Gyakran ismételt kérdések
Szállítási idő
A terméklapon a termék neve alatt látható a várható szállítási idő, ez termékenként eltér.
Minden egyes megrendelési szakaszról e-mailben értesítünk.
Fontos tudnod, hogy az átfutási és szállítási idők nem tartalmazzák a hétvégéket és ünnepnapokat. Egyedi esetekben a kiszállítás hosszabb időt vehet igénybe.
A csomagot a feladást követően 7-14 munkanapon belül kézhez kapod.
Visszatérítés
A vételárat a termék beérkezését és sikeres ellenőrzését követően, legfeljebb 14 napon belül visszautaljuk a vásárló által megadott bankszámlaszámra. Postai utalványon történő visszatérítésre nincs lehetőség.
Mi a teendő „Banki átutalás” fizetési mód esetén?
A rendelés leadásakor mindenképpen olyan e-mail címet adj meg, amelyet aktívan használsz, mert a megrendelést követően rendszerünk automatikusan elküldi az utaláshoz szükséges adatokat a megadott e-mail címre. A 14:00-ig beérkezett átutalásokat a következő munkanapon dolgozzuk fel, ezt követően tudjuk útnak indítani a megrendelésed. A kiszállítás előtt minden esetben e-mailben értesítünk.
A csomagok szállítását végző szolgáltató e-mailben küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a kiszállítás napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat.
Több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg?
Igen, ha egy rendelésben adod le őket, így a szállítási díjat csak egyszer kell kifizetned, ami költséghatékonyabb megoldás. Ha valamelyik termék nincs raktáron, a teljes rendelést annak beérkezése után szállítjuk ki.
Hol tudom elérni Önöket?
Az alábbi elérhetőségeinken megtalál minket: